بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

شرکت هرمی با سرپوش بازاریابی شبکه ای

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ب.ظ

من مدتها درباره شرکتهای بازاریابی شبکه ای تحقیق کردم. تحقیقاتم رو میتونم توی یک جمله خلاصه کنم:

«بازاریابی شبکه ای، با این اوضاع فعلی، همون شرکت هرمی هست که تغییراتی اندک کرده»

حاضرم در اینباره در قسمت نظرات بحث و گفتگو کنم!

نظرات  (۱)

سلام، خسته نباشید، من حداقل راجع به یه تعدادی از شرکتا میدونم که کلی وقت روی مسائل انگیزشی (رویاها و زندگی لیدرها و پراسپکتها) گذاشته میشه. میخوام ببینم که شرکتهایی هم هستن که وقت روی این مسائل نذارن و فقط به بحثای اصلی مثل فروش و افزایش اطلاعات سیستمی بپردازن؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">