بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

علت گام نهادن در این راه پرحادثه چیست؟

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۰۸ ق.ظ

 واقعیت این است که در چند سال اخیر تغییرات عمده‌ای در حوزه‌ی شرکت‌های هرمی ایجاد شده است؛ تعداد این قبیل شرکت‌ها و اعضاء فعال در شبکه‌های آن به شدت افزایش یافته است. حوزه‌ی جغرافیایی فعالیت‌های آنها تا دورترین نقاط و طبقات مختلف جامعه سرایت کرده است؛ شگردهای عضوگیری آنها نیز با عناوین مختلفی از جمله شرکت‌های عمرانی، صنعتی، تبلیغاتی، سرمایه‌گذاری با سودهای کلان و... صورت می‌گیرد؛ مؤسسان این شرکت‌ها، ضمن ثبت شرکت پوشالی خود در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها و آگهی در روزنامه‌ی رسمی کشور که از طریق سایت روزنامه‌ی رسمی در تمام نقاط ایران قابل دسترس است، خود را به مسئولان کلان نظام منتسب و سود بالای پرداختی خود را ناشی از شرکت در پروژه‌های زیربنایی کشور عنوان می‌کنند. در چنین وضعیتی است که می‌توانند اعتماد افراد جامعه به‌ویژه جوانان را به خود جلب نمایند.

(برگرفته از سایت ناجا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">