بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

 گروه‌های وابسته به شرکت‌های هرمی تقریباً به یک شیوه فعالیت می‌کنند. مراحلی که یک شخص از آشنایی با شبکه تا فعالیت در آن طی می‌کند، به طور خلاصه عبارتند از:

1. دعوت به جلسه‌ی معرفی شبکه (جلسه‌ی پرزنت).

2. پیگیری اولیه و پاسخ به اشکالات.

3. ادامه‌ی پیگیری‌ها در صورت عدم موافقت فرد پرزنت شده.

4. تکمیل برگه‌ی تعهد و عقد قرارداد اینترنتی با شرکت مربوطه.

5. حضور در جلسات آموزشی.

6. حضور در جلسات پرزنت سایر اعضاء.

7. مشاهده‌ی CD «جوفابریکا» و CD «بالتمن».

8. مطالعه‌ی کتاب‌های آموزشی با موضوع روان‌شناسی موفقیت.

9. یادگیری و تسلط بر نحوه‌ی معرفی شبکه و دریافت کاتالوگ.

10. حضور در جلسات گروهی.

11. آموزش‌های تکمیلی جهت رهبری و سرشبکه شدن.

12. تمدید عضویت در شبکه‌ی بازاریابی شرکت.

(برگرفته از سایت ناجا)

نظرات  (۱)

با سلام
وبلاگ خوبی داری
بیا تو dlsooft.ir تا با هم چت کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">