بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

مراکز توزیع کتاب «فقه و بازاریابی چندسطحی»

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ق.ظ

فکر میکنم نیاز چندانی به معرفی این کتاب وجود نداشته باشد

اما معمولاً خرید این کتاب به علت تعداد کم مراکز توزیع، مشکل است

کتاب مزبور، نوشته سید مهدی نریمانی و چاپ انتشارات بنیاد پژوهشهای آستان قدس رضوی میباشد

مراکز توزیع این انتشارات عبارتند از:

1. مشهد- نبش چهارراه شهدا. 05132233923 - 05132251370

2. قم. 02537733029

3. تلفن و دورنگار واحد فروش بنیاد پژوهشهای اسلامی: 05132230803

نظرات  (۱)

خیلی عالیه ممنون از اطلاع رسانی کمک بزرگی ب من کرد این کتاب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">