بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

مستند شرکتهای چند سطحی

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ

در اینجا مستندی بسیار جالب و دیدنی درباره شرکتهای بازاریابی چند سطحی (MLM) در اختیار دوستان قرار میدهم.

توصیه اکید میکنم در صورت علاقه به دانستن پشت پرده های فکری، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و... این شرکتها، حتما این مستند را دریافت و با دقت تماشا نمائید.

با مشاهده این مستند، متوجه خواهید شد که شرکتهای بازاریابی چند سطحی(MLM) تا چه اندازه ماهیتی یکسان دارند!!

 

 

 

دریافت با لینک مستقیم از همین وبلاگ
حجم: 383 مگابایت

برخی از فصل های این مستند عبارتند از:

1. پرزنت در سایه

2. اغوای سوزاننده

3. حمایت دروغین

4. راه بازگشتی نیست

5. تلقین و توهم

6.  چشمان کاملاً بسته

7. احمقانه مثبت فکر کن

8. لیدرها رسیده اند

9. هیجان کاذب

10. بنام خدا - بنام کوئست

11. خدای کائناتی

12. کوئست، تنها راه خوشبختی

13. ویجی، منجی جوانان

نظرات  (۱)

سلام و خسته نباشی خدمت شما دوست محترم
لطفا در خصوص آخر مستند زمان 1:11:30 دقیقه
 که در مورد ساختارهای بازاریابی شبکه ای ، بدون آسیب های اجتماعی و... صحبت میکنه توضیحاتی و بدید.
پاسخ:
سلام
«بطور کلی بازاریابی شبکه ای صورت شرعی ندارد»
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">