بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

در این مقاله تلاش شده است تا این دو مفهـوم بـه صـورت ریشـه ای مطرح گردیده و در نهایت این دو مفهوم بر اسـاس مجموعـه ای از شاخصها با یکدیگر مقایسه شـوند. اثـرات بازاریـابی شـبکه ای در سیستم اقتصادی کشور و عوامل مـوثر بـر اسـتقرار و بـه کـارگیری بازاریای شبکهای نیز برای اولین بار در این مقاله مطرح شده است. 


کلید واژه: بازاریابی شبکه ای، شبکه بازاریابی، ساختار هرمی، فروش مستقیم.

نویسندگان:

شهریار عزیزی: استادیار مدیریت بازرگانی(بازاریابی)، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی.

سیدحمید خداداد حسینیی: دانشیار مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس.

جهت دانلود مقاله در قالب PDF، کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">