بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

یک اسم غلط انداز

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۶ ق.ظ

منظور از شبکه در «بازاریابی شبکه ای» چیست؟

خیلی ها به اشتباه فکر میکنن که منظور از شبکه در «بازاریابی شبکه ای»، اینترنت(international network) هست. این موجب یک اشتباه (مغالطه) در ذهن فرد میشه. در حالی که اگر شبکه به معنای اینترنت باشه، معمولا به چنین بازاریابی، بازاریابی الکترونیکی گفته میشه.

برعکس، منظور از شبکه در «بازاریابی شبکه ای» شبکه انسانی هست که هر فرد در آن قرار داره و برای موفقیت در این تجارت، باید برای خودش ذرست کنه!

ولی اگر دقت کنیم، میبینیم که اگر اینترنت رو از این شرکتها حذف کنیم، باز هم به تجارت و در آمد اعضا، اخلال و ضرری وارد نمیشه!

در واقع، شبکه، اسمیه که برای هرم انسانی انتخاب شده!!

نگاه کن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">