بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

پایگاه جامع نقد و بررسی شرکتهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای

بسم الله الرحمن الحیم
شرکتهای بازاریابی شبکه ای، دارای ابعاد مختلفی میباشند که باید با رویکردی سیستمی مورد بررسی قرار گیرند. از جمله این ابعاد میتوان به مواردی چون ابعاد فقهی، قانونی، روانشناختی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و... اشاره کرد.
بی شک، بررسی بازاریابی شبکه ای بدون لحاظ ابعاد مختلف آن، عقیم و ناکارآمد خواهد بود.
این پایگاه در صدد بررسی ابعاد این مسئله با رویکرد انتقادی میباشد.

کلیپ تصویری

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۱۰ ب.ظ

این کلیپ، در قالب موسیقی و تصاویر مستند، به نقد و نهی از برخی شرکتهای چندسطحی میپردازد.

خصوصاً میتوان آموزه ها و شباهت ها را با شرکتهای بازاریابی شبکه ای به اصطلاح قانونی مقایسه نمود.

 

 


مدت زمان: 4 دقیقه 5 ثانیه 

 

دریافت کلیپ با لینک مستقیم
حجم: 19.5 مگابایت

نظرات  (۱)

خیلی خوب بود ممنون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">